Звернення громадян
Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет і засобів електронного зв’язку.
Електронне звернення пишуть у довільній формі, яка має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян», де зазначають:
- прізвище, ім’я, по батькові(за наявності),
- місце проживання;
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку;
- підпис;
- дату.
Застосовувати електронний цифровий підпис, надсилаючи електронне звернення не вимагається. Підпис громадянина в електронному зверненні може бути сканованим, сфотографованим тощо.
Звернення, яке оформлено без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів після його надходження.
Електронна пошта Упраління umoda@ukr.net